SAMBO - Itsepuolustus ilman asetta

Uintiharjoittelu, vesipelit

Suoritusharjoitukset ja sambokilpailut, tulokset 7.2.2024 - 14.2.2024

Sambopainin ja Combat Sambon alkeiskurssit

26.2.2024 alkaen klubissamme aloitetaan alkeiskurssit uusille harjoittelijoille! Kursseissa käydään läpi sambopainin perusteet - asento, otteet, perusheitot ja niistä puolustukset sekä oikeaoppinen kaatuminen. Combat sambossa käydään myös lyöntitekniikkaa ja puolustuksen siitä. Kurssit pidetään maanantaina ja tiistaina normaalien treenien ohella.

Maanantai (sambo): klo 17.00 - 18.00

Tiistai (combat sambo): klo 19.00 - 21.30

Lisätiedot: Anatoli Smolianov, valmentaja⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

SAMBO-2000 on urheiluseura, joka tarjoaa laajan valikoiman tapahtumia ja harrastuksia, etenkin lapsille ja nuorille, ottaen huomioon heidän yksilölliset tarpeensa ja kehitysnäkymänsä.

Paini opettaa lapsille fyysisiä taitoja, kuten kehon hallintaa, rytmiä ja liikkeen perustaitoja. Lisäksi fyysinen kunto paranee: kestävyys, voima, nopeus ja liikkuvuus lisääntyvät. Erityiset taidot, kuten luovuus, terveys, logiikka ja joukkuehenki, sekä hyvä itsetunto kehittyvät harrastuksien parissa.

Mistä seuramme on kuuluisa:

• Erilaiset aktiviteetit: sambo, uinti, perheharjoitukset ja -leikit, talviurheilu
  • Vastuullinen lähestymistapa
  • Iloinen ja rento opetusilmapiiri
  • Nopea ja helppo pääsy mukaan seuraamme

Valmentajamme ovat koulutettuja ammattilaisia, joilla on runsaasti kokemusta.

Tervetuloa!

Sambo

Sambo (самбо) on itsepuolustuslaji, kamppailulaji. Nimi on lyhennys lajin venäjänkielisestä kokonaisnimestä "Samooborona bez oružija" (Самооборона без оружия) - itsepuolustus ilman asetta.

Urheilijat pukeutuvat lajille tarkoitettuun asukokonaisuuteen: sambotakkiin, jossa on tasoa kuvaava vyö ja shortseihin. Lajissa opetellaan erilaisia tekniikoita, heittoja, lukkoja ja mattokamppailua.

Suositeltu ikä: 10+ vuotiaat ja aikuiset (ei sukupuolijakoa)

Treeniaikataulu

• Maanantai 17:00 – 18:00  Kilpa Sambo 10-v ja yli, sekä aikuisia
  • Tiistai 19:00 - 20:30  Combat Sambo, Kilpa Sambo 14-v ja yli, sekä aikuisia
  • Keskiviikko  17:00 - 18:00  Kilpa Sambo 6-9 vuotiaille.
  • Keskiviikko  18:00 - 19:00  Kilpa Sambo 10-v ja yli, sekä aikuisia
  • Lauantai  11:30 - 13:00  Combat Sambo, Kilpa Sambo 14-v ja yli, sekä aikuisia

Sijainti: Myllypuron Liikuntamyllyssä. Jauhokuja 3

Valmentajat: Anatoli Smolianov, Oleg Sevtsov, Evgeni Ruotsi

Perheliikunta: liikuntaleikkejä!

Liikuntaleikkejä 6-9-vuotiaille, ja Perheliikunta 3-5 v. lapsille sekä heidän vanhemmille. Sambo-2000 -liikuntaseuran kaksivuotinen hanke.

Harjoitukset 2 kertaa viikossa Malminkartanon harrastushallissa ja Itäkeskuksen uimahallissa. Seuran uusille jäsenille osallistuminen maksutonta.

Valmentaja: Anatoli Smolianov

Uinti

Ohjattu uintiharjoittelu, vesipelit, liikuntaopetus.

Vesipelit huoltajan kanssa.

Treeniaikataulut:

• Perjantai 17.40 – 18.20, Vesiliikuntaleikkejä 6-12-vuotiaat lapset.
  • Perjantai 18:20-19:00, Perheliikunta 3-5-v. lapset ja heidän vanhemmat.
  • Perjantai 17:00-19:00, Uimakoulu 6-12-vuotiaat lapset.

Itäkeskuksen uimahalli opetusallas. Olavinlinnantie 6

Valmentaja: Anatoli Smolianov, Igor Ihannus